لنز طبی نامرئی

لنز طبی کوپرویژن فرکانسی

لنز طبی کوپرویژن فرکانسی با قابلیت نفوذ اکسیژن بالا از کمپانی CooperVision انگلستان ، لنز های تماسی فوق العاده ای هستند که مشکل بینایی شما را کاملا اصلاح میکنند. از موادی ساخته شده است که به طور طبیعی در برابر رسوبات و چربی های پروتئینیمقاوم بوده و در چشم شما تازه و راحت می مانند . این لنز دارای یک منحنی استاندارد بوده و قطر آن نیز مناسب است . در بیشتر نمره ها میتوانید آن را از مبدا اصل انگلیسی تهییه و خریداری نمایید .

لنز طبی کوپرویژن فرکانسی از یک ماده مستحکم ساخته شده است که از طریق آن لنز ها برای ساعت ها در چشم مصرف کننده راحت هستند علاوه بر این لنز فرکانسی دارای یک لبه نازک و بهبود یافته است که باعث بهتر شدن بینایی میشود،به ویژه اینکه در شرایط نوری کم بخواهید از آنها استفاده کنید.محتوای موجود در آن همیشه لنز را در شرایط آب و هوایی بویژه گرم و خشک مرطوب نگه میدارد تا چشم با آن احساس ناراحتی نداشته و احساس خشکی و قرمزی در آن ایجاد نشود

:Product Details

Diameter 14.4mm

Base Curve 8.7mm

Water Content 55%

Material Methafilcon A

Replacement Schedule 3 months

Packaging 1 Box contains 6 lenses

ویژگی های این محصول :

  • دارای طراحی ویژه آسفریک هستند که کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و همپنین با افزایش عمق تمرکز بهبود میابند
  • حساسیت کنتراست بهبود یافته حتی در شرایط کم نور
  • لنز طبی کوپرویژن فرکانسی لنز های نرم ساخته شده از metafilcon A هستند و محتویات آب 55% را دارند و برای استفاده روزانه طراحی شده است.
  • اگر بصورت کاملا اصولی مراقب این لنز باشید میتوانید هر جفت آن را به صورت طولانی استفاده کنید
  • یک لنز طبی مناسب برای افرادی استک که به دنبال یک لنز فصلی هستند و قیمت آن نیز بسیار مناسب است

برای اطلاع از قیمت وخرید این محصول شماره چشم خود را واتساپ فرمایید

لنز های تماسی Avaira Vital USA

لنز های تماسی Avaira Viality دارای جدیدترین فناوری از CooperVision هستند.آنها به شما بهترین عملکرد بینایی اثبات شده ، راحتی پایدار و بالاترین سطح محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را میدهند . فناوری موجود در این نوع برند از لنز های تماسی ، هایدروژل سیلیک.ن است که باعث اکسیژن رسانی و آبرسانی بالا میشود . این لنز ها از ورود بیش از 90 درصد از اشعه ماوراء بنفش UVA و 99 درصد پرتو های UVB جلوگیری میکند و همچنین طراحی لبه گرد آن باعث تعامل هنگام پلک زدن و استفاده راحت می شود . این لنزهای ضد آفتاببا اکسیژن بالا برای افراد حساس مناسب است.

از فناوری هایدروژل سیلیکون ساخته شده است.این ماده باعث می شود هنگام استفاده از لنز ، آبرسانی و اکسیژن بیشتری به قرینه منتقل شود و وضوح دید بالایی را به شما ارائه دهد.

مزایای لنز های تماسی Avaira Vaitality

راحتی طولانی مدت ، دارای فناوری هایدروژل سیلیکون دارای فیلتر UVA/UVB

مشخصات فنی لنز های تماسی Avaira Vitality

دارای 55% محتوای آب

دارای هایدروژل سیلیکون

منحنی پایه 8.4 میلیمتر

دارای قطر 14.2 میلیمتر

دارای محافط UV

ویژگی های لنزهای تماسی COOPERVISION

بسیاری از لنزهای کوپروپژن را در زمانی که در چشم خود قرار میدهند احساس راحتی می کنید ، اما آزمایش واقعی این است که در پایان روز چه احساسی داشته باشید.

کلیه لنزهای کوپرویژن توسط FDA آمریکا (سازمان غذای و دارو) مورد تایید قرار گرفته اند و ممکن است راحتی برای استفاده کنندگان لنزهای تماسی که ناراحتی خفیف یا علائم مربوط به خشکی در هنگام سایش لنز را تجربه می کنند ، فراهم کنند .

طراحی نوری کره ای در لنزهای کوپرویژن ، ناهنجاری های نظری قرینه را برای دید واضح و روشن تصحیح میکنند و همچنین جریان اکسیژن را حفظ میکنند تا به روشن نگه داشتن چشم بیمار کمک کنند . کمپانی کوپرویژن در طراحی تمام محصولات خود از فناوری Aquaform استفاده میکنند که باعث میشود ، بعد از گذشت 12 ساعت سایش در چشم ،96% محتوای آب موجود در لنز باقی مانده و چشم را هیدراته کند ، همچنین باعث عبور بهتر اکسیژن به سطح قرینه می شود ، در نتیجه موجب راحتی لنز در تمام طول روز میگردد.

تکنولوژی Aquafrom چیست ؟

احتمالا اصطلاح تکنولوژی Aquafrom را روی محصولات کوپرویژن مشاهده کرده اید و میخواهید بدانید که معنی آن چیست. این ماده از ساختار یک نوع ماده نیست بلکه از چند ماده تشکیل شده است که منجر به یک لنز منحصر به فرد ، راحت و با کارایی بالا می شود که تنها از طریق CooperVision در دسترس است.

مواد لنز Aquafrom به خودی خود دارای ویژگی های بسیاری است که با هم کار میکنند تا یک تجربه راحت در استفاده از لنز را داشته باشید .

به عنوان مثال ، هنگامی که یک لنز به درستی تنفس نمیکند ، رگ های ریز قرمز در قسمت سفیدی چشم بیشتر دیده میشوند ، زیرا به اکسیژن بیشتری نیاز دارند. مواد موجوددر تکنولوژی Aquafrom قابلیت انتقال اکسیژن بالایی را برای افزایش تنفس برای حفط سلامت چشمان شما دارا می باشد .

ویژگی دیگر همان چیزی است که به آن یک ماژول کم گفته میشود . مدول،میزان انعطاف پذیری لنز تماسی است و هرچه مدول پایین ترباشد ، لنز نرمتر و انعطاف پذیرتر است.

ساختار مولکولی مواد لنز Aquafrom نه تنها قابلیت خیس شدن یکنواخت را ایجاد میکند و باعث ایجاد یک سطح شفاف در عدسی میشود،بلکه قابلیت مرطوب شدن طبیعی را نیز به همراه دارد . سایر لنز ها می توانند با پوشش های مصنوعی و مواد مرطوب کننده که به مرور زمان از بین میرود،همراه باشند.ماکرومرهای سیلیکون موجود در فن آوری Aquafrom ، آب را به داخل لنز منتقل می کنند و حتی بعد از دوره طولانی استفاده ، آنها را مرطوب نگه میدارند.

تکنولوژی Aquafrom دارای یک طراحی لبه گرد بهینه می باشد که تعامل ملتحمه را کاهش می دهد . به عبارت دیگر ، از ساییدن زیاد لنز در قسمت داخلی پلک جلوگیری میکند و باعث افزایش راحتی می شود

برند های لنزهای تماسی کوپرویژن در USAوUK تولید میشود

برای اطلاع از قیمت وخرید این محصول شماره چشم خود را واتساپ فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *